Geoblog.pl    AlaB    Podróże    CHINY 2010    Shanghai

Shanghai

Chiny
Chiny, Shanghai

Dzień 11. 24.09, piątek
SHANGHAI – SUZHOU lub HANGZHOU (zdecydujemy na miejscu) - SHANGHAI.
OPCJA 1: Suzhou to słynna „Wenecji Wschodu”. To miasto bajkowych kanałów i klasycznych ogrodów. Zwiedzamy miasto, a przede wszystkim jeden z ogrodów np. Zhouzhengyuan. Udajemy się do muzeum jedwabnictwa.
OPCJA 2: Wczesnym rankiem jedziemy na wycieczkę do nadmorskiego Hangzhou zwanego Perłą Chin. Miasto jest jednym z najbardziej popularnych miejsc wakacyjnych w Chinach. Zwiedzamy miasto i celebrujemy picie herbaty w jednej z setek tutejszych herbaciarni. Jak dopisze pogoda możemy udać się na przejażdżkę łodzią po Jeziorze Zachodnim. Jezioro to w oczach Chińczyków ma walor niebiański i jest wzorem dla innych jezior.
Powrót do Shanghaju i cieszymy się nocną atmosferą tego ogromnego miasta. Wjeżdżamy na Jin Mao Tower - najwyższy budynek w Shanghaju i jeden z najwyższych na świecie. Podziwiamy panoramę miasta z nocnego klubu na ostatnich piętrach budynku.

Dzień 12. 25.09, sobota
SHANGHAI – zwiedzamy EXPO 2010
Wieczorem idziemy obejrzeć słynny Szanghajski Bund i inne turystyczne atrakcje.

Dzień 13. 26.09, niedziela
SHANGHAI. Należy jeszcze odwiedzić Świątynię Nefrytowego Buddy a następnie idziemy na spacer po starym mieście i to jest nasz czas wolny. Wieczorem przelot do Hong Kongu. Zakwaterowanie w hotelu w dzielnicy Kowloon. Wieczorna wycieczka po mieście.